Palvelut

Fysioterapiaa liikunta- ja toimintakyvyn ylläpitämiseksi ja parantamiseksi

Fysioterapia perustuu terveyden, liikkumisen ja toimintakyvyn edellytysten tuntemiseen ja parhaaseen saatavilla olevaan tietoon. Fysioterapiassa arvioidaan asiakkaan/potilaan terveyttä, liikkumista, toimintakykyä ja toimintarajoitteita hänen toimintaympäristössään. Fysioterapian menetelmiä ovat terveyttä ja toimintakykyä edistävä ohjaus ja neuvonta, terapeuttinen harjoittelu, manuaalinen ja fysikaalinen terapia sekä apuvälinepalvelut. Fysioterapia on osa julkista ja yksityistä sosiaali-, terveys-, ja kuntoutuspalvelujärjestelmää.

Fysioterapian perustana on fysioterapiatiede, jonka kiinnostuksen kohteena on ihmisen toimintakyky ja liikkuminen sekä erityisesti toiminnan heikkeneminen ja häiriö. Fysioterapiassa sovelletaan monen muun tieteenalan tutkimusta ja tietoa.

Fysioterapia auttaa tuki- ja liikuntaelinvaivoihin, sitä käytetään ikääntyvien, reumaatikkojen, vaikeavammaisten, sekä aikuisneurologisten vaivojen kuntoutuksessa.

Yritykselläni on toimipisteen yhteydessä käytössä kattava kuntosali ja terapiasali, joka sisältää monipuoliset terapiavälineet mm. peiliseinä, nojapuut, seisomateline, erialisia pienvälineitä.

Fysioterapia voidaan toteuttaa hoitolaitoksella, asiakkaan kotona tai altaalla allasterapiana.

Minulla on Kelan vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen sopimus fysio- ja allasterapiaan (Kelan kuntoutuksissa kuulun FysioHilla ryhmittymään)

Minulla on Pohde- Hyvinvointialueen lääkinällisen kuntoutusen sopimus fysio- ja allasterapiaan Lisätietoja fysioterapista

Lääketieteellinen akupunktio – mm. kivun helpottamiseksi ja lihasten rentouttamiseksi

Lääketieteellinen akupunktio on länsimaisen käsityksen mukaan kivun oireen mukaista hoitoa. Sitä kuvaillaan yleensä hyvin rentouttavaksi. Lisätietoja akupunktiosta